İştahayla mübarizəyə kömək edən 8 qida

Kilo almanın əsas səbəbi hərəkətsizlik və artıq qidalanmadır.Ac qalıb özünüzə əziyyət vermək əvəzinə, tox tutan qidalardan istifadə etməklə rahatlıqla  kilo verə bilərsiniz.

  1. Çovdar çörəyi.

Buğda çörəyi ilə müqayisədə 50% daha artıq doyma hissi verir.

Tərkibi liflə zəngindir.

  1. Kəpəkli makaron.

Qəbuldan sonra həcmləri 20% artdığı üçün mədəni daha dolğun tutur və toxluq hissi yaradır.

Tərkibindəki zülallar gec həzm olduğu üçün uzun müddət tox tutur.

Yeməklə birlikdə qəbul edildiyi üçün mədədə daha çox yer tutur, lakin daha az kalori almağa səbəb olur.

  1. Çərəzlər.

Vitamin,mineral və liflə zəngindir.

  1. Darçın.

İnsulini nizamda saxlamaqla iştahanızı kontrol edir.

Yeməkdən əvvəl su için. Su mədəni doldurur,iştahanı azaldır və metobolizmanı sürətləndirir.

 

Dieoloq Vüsalə Tağıyeva